środa, 9 grudnia 2015

Klasyczne Brownie w stylu Dark Terravita z migdałami

Czekoladowy festiwal Terravity w Jaskini Smaku w pełni :) Dziś coś prostego a tak wybornego. By wykonać ten przepis nie potrzebujesz nawet miksera :) Brownie w tego przepisu dedykuję mojemu Bratu, który uwielbia słodkości typowo czekoladowe, a niedawno świętował swoje urodziny. Terravita 70 dark chocolate - świetnie nadaje się do tego przepisu. Świetnie się roztapia i przy tym nie rozwarstwia, a dodatkowo doskonale łączy się z innymi składnikami. Więc nie pozostaje mi nic tylko zaprosić do wypróbowania przepisu :D

  



 Składniki na tortownicę o średnicy 22 centymetry to:
* 200 gramów masła,
* 70 gramów cukru,
* 200 gramów czekolady - ja użyłem Terravity Gorzkiej 70 Dark Chocolate,
* 15 gramów kakao,
* 3 jajka,
* 100 mililitrów gęstego likieru czekoladowego (ja użyłem Bolozaurowego http://bolozaurowesmaczki.blogspot.com/2015/05/czekoladowa-nalewka-piernikowa.html
* 150 gramów mąki,
* 1 łyżka mąki ziemniaczanej
* 2 łyżeczki proszku do pieczenia,
* 100 gramów płatków migdałowych. 




1. Czekoladę i masło, podgrzewamy i topimy je z likierm.


 2. Do lekko roztrzepanych jajek dodajemy jeszcze ciepłą masę czekoladową. Mieszamy. Następnie dodajemy składniki sypkie.


3. Wszystko energicznie mieszamy do chwili uzyskania gęstej jednolitej masy. Teraz dodajemy migdały.


4. Ciasto wylewamy na foremkę.


5. Całość pieczemy 35 minut w temperaturze 160 stopni. Następnie ciacho studzimy i kroimy. Smacznego.



zBLOGowani.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj przepis